saturday i'm in love



2010-12-04 @ 18:19:18
tränade fotboll idag, fy vad kul det var. fyyyyyyy! inte tränat på flera veckor eftersom jobb hela tiden kommer imellan, men idag, gud. det var guld! tiptop. anyway, i nuläget sitter jag och hatar mig själv för jag inte har något att ha på mig ikväll, mm störigt. ska snart ner till Linnéa på lite förfest med fina bruttor och sen vidare till Inkonst i Malmö. litar på att det blir awesome där, för det har Linnéa lovat! he he. nääääääää, nu. måste. jag. hitta. något. att. ha. på. mig. så attee, hoppas ni får en härlig lördag.
kraom
jag och min Caroline, för några helger sen

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha sött

2010-12-07 @ 10:44:19
URL: http://hannaajangenfeldt.blogg.se/
Postat av: Caroline

sött, nej smexigt ;)

2010-12-07 @ 11:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback