ELLE magazine



2010-05-16 @ 23:41:47



Klockan är egentligen alldelses för mycket för mig att sitta uppe och uggla. Börjar skolan åtta imorgon, så borde sova för längesen! Men istället sitter jag och bläddrar och läser igenom det nya numret av ELLE. Älskar ELLE, det är sån himla underbar inspirationstidning. När jag blir stor ska min lägenhet vara fylld utav bilder från denna tidning, eller ännu bättre: min lägenhet kan vara gjord utav tidningarna, wii!

Ja, helgen har varit lång och stressfull (därav den dåliga uppdateringen) men så himla rolig. Men imorgon börjar en ny vecka och det vore ju synd att låta den hinna börja innan mig, så nu säger jag godnatt och läser lite till i tidningen.


Imorgon ska jag få handlat lite nödvändigheter, ha utvecklingssamtal, hinna till gymmet, laga mat och självklart gå i skolan... so much to do, so little time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback