ledig dag



2010-05-13 @ 23:02:33

Idag har jag varit ledig från både skola och jobb, fyyy vad det behövdes! Har hunnit med att baka muffins, grovstäda mitt rum och träna fotboll samt umgås med laget och äta mina utsökta muffins (heheeee). Nu är jag så trött att mina ögon snart faller ihop så känns som det är dags att sova snart.

 Imorgon blir en lång och intensiv dag - jobb från 10 till 17, snabbt hem till Linnéa och sen iväg på födelsedagsfirande för Henrik ute i Harlösa! Kommer bli hur kul som helst, men jobb väntar på lördag klockan åtta på morgonen, så får blir en tidig kväll. Just det, det fick mig att komma ihåg att jag måste packa en massa med mig till jobbet imorgon, åh.


Ajja, nu ska jag hänga upp lite tvätt och sedan krypa ner under nytvättade lakan (finns det något härligare?? NÄ)


Nu behöver vi lite sommardagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback