nattuggla



2010-05-02 @ 23:57:55


usch, sitter och plugga svensktalet som jag har imorgon. lite till bara, sen får det vara klart! Har inte orken till det mer. Inte fick jag vila ut i helgen heller, utan efter en underbar valborg (kommer bilder ska ni se) blev det jobb hela helgen, BOKSTAVLIGEN. Så nu är jag slut...

Hann dock beställa lite kläder nu medan jag skriver talet. Det blev fiiiiiiiiiina kläder och jag förtjänar dom jättemycket, punkt slut.

Nu är det maj-månad och det betyder ännu mer sommar. Snart är den här, SICK. Maj kommer bli skitbra, det vet jag... och jag vet alltid bäst, tro mig.


nu skriver jag klart talet och sen kryper jag under täcket. sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback