livsplaner



2010-11-25 @ 17:14:58
sitter och funderar och söker och fantiserar och längtar - ja, efter mina kommande livsplaner! det är så himla mycket jag vill hinna med innan det blir försent. jag vill jobba, så jag kan casha och det ska jag göra. jag har redan dealat att bo i london om ca två år med linnéa, där jag antingen ska plugga eller jobba. jag ska ta examen från en journalistutbildning någonstans i Sverige (kanske med ett utbytesår i usa). jag ska även roadtripa i usa och glöm inte bort att jag gärna vill backpacka på Jamaica. så himla mycket jag vill göra, som kräver pengar och vilja. därför ska jag se till att spara pengarna i tid för viljan har jag ju redan. ja, det var bara en sån där tanke som lätt kan komma upp en torsdagskväll, när det snöar ute och det är mindre än 200 dagar till studenten.
nu ska jag dra ner till affären och köpa keso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback