untz untz untz



2011-04-03 @ 23:36:38
tjena bloggen! (herregud vad mesig jag lät där)
ligger och funderar på varför min uppdatering inte riktigt varit som den borde vara och kom fram till två enkla anledningar:
- jag har pluggilugg att göra. enligt mig själv har jag det hela tiden, men har börjat ifrågasätta det och tror det mer handlar om att jag aldrig gör klart något.
- det har blivit någon form av vår här i sverige och människorna beter sig som brunstiga kor på grönbete en varm sommardag. något sådant ljuvligt går inte att missa!
haft en fundering om jag ska flytta min blogg till devote. uppdaterar er självfallet om frågan skulle bli mer aktuell, vilket det ändå inte kommer bli förrän jag tar tag i blogg-grejen.
IALLAFALL, här är vad ni har missat:
inget.
vetenskaplig uppsats på 10 sidor ska in imorgon klockan tio. känner mig manad att skriva 4 sidor inatt.
hihi buse. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback