2010



2011-01-01 @ 22:56:57
januari - fyllde år, blev busig(are) och 18 år gammal. fick skridskor i present och drack öl med mina vänner på viggos.
februari - utnyttjade att jag blivit 18 till max. spontankvällar som slutade i utgång.

mars - firade 18års-fest tillsammans med Line, Linnéa och 150 andra gäster. underbart

april - träningsläger med mitt fotbollslag! solglasögon, lätta kläder

maj - bjöd min bästa vän till London, årets bästa helg! varma dagar, varm josefin

juni - slutade skolan, firade studenter, var glad. midsommarlunch och fest

juli - varma dagar, busiga kvällar. jobb och beachfotboll med mitt lag, amazing.

augusti - MYCKET jobb. Londonresa med min bästa vän, årets också bästa helg!

september - skolstart, skoltrött. festprisse. höstigt

oktober - mysmånad. festmånad. kärmånad. fest på 80-talet

november - bokade resa med min tjejer! utgångar. kallar dagar

december - firade in det nya året med de finaste. hatar fortfarande nyår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback