first day



2011-01-11 @ 22:49:01
första skoldagen efter lovet, den var tung men effektiv såklart... hann ha körlektion, ändra schema, ha två lektioner, gå till hemmakväll, skratta åt amanda, öva teori i överflöd, köpa cocacola, luncha med mig själv, få tillbaka en uppsats och sova på bussen. man ska aldrig underskatta sig själv! när jag kom hem deckade jag framför tvn med mamma, sprang runt i telefonen för att försöka få tid till färgning av mitt hår, planerade nästa helg, pluggade, skällde ut två frisörer (huh??) och lagade varma mackor till middag. det stavas E-F-F-E-K-T-I-V! haha
nu är jag överdöd, eller underdöd. iallafall ska jag sova för imorgon är det skola+jobb+gym+plugg

Kommentarer
Postat av: Mandis

VARMA MACKOR VA DET JAJAJAJA.. sånt får vi inte käka i morgon...

2011-01-11 @ 22:53:31
URL: http://amandatempte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback