just busy, that's all



2011-01-12 @ 23:35:02
idag har varit en fartfylld dag! sånna dagar gillar jag, men då är det alltid svårt att varva ner på kvällen när man kommit hem. iallafall blev det skola och jobb idag och allt där i mellan. gymmet fick ta stryk idag, då jag inte orkade eller kände att jag hade tid. jag har aldrig tid, inte till mer än det som redan är på mitt schema. funny!
just nu sitter jag och tittar på företagsekonomi-boken. prov imorgon, sedär! skulle haft det innan lovet men det blev flyttat och nu har jag liksom glömt allt egentligen, men jag vill verkligen inte öppna boken.
godnatt!
och jag saknar tibbet såklart

Kommentarer
Postat av: Linnea

saknar dig med älskliss!

2011-01-13 @ 07:18:54
URL: http://tiberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback