sista dagen



2011-01-15 @ 20:59:20
idag har det varit min sista dag som 18åring. Borde jag levt den fullt ut? 18 har ju varit mitt absolut bästa år hittills, alltså VERKLIGEN! och idag är min allra sista dag. imorgon blir jag ett år äldre och ännu mer vuxen. mer ansvar, en annan siffra.
vet inte om man ska spendera sin sista dag som 18åring på jobbet hela dagen och kvällen städande och sen sittande i soffan med marabou och john mayer live på full volym, men egentligen kan inte livet bli bättre. egentligen inte, även ifall man ibland tror det. så nu sitter jag här och ler från öra till öra - för imorgon fyller jag 19, som jag redan vet kommer bli det absolut bästa året hittills. detta året är fullproppat med godsaker! även ifall det innebär mer ansvar och mer seriösa miner, så come on... det kunde ju varit mycket värre!!
hejdå josefin 18 och hej josefin 19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback